قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ماشین عروس مورد نظر خود را انتخاب کنید

ببینید چه ماشین عروس برای شما و عروس‌تان مناسب است. روز مراسم عروسی مهم‌ترین روز زندگی شماست و ماشین عروس نیز نقش تعیین‌کننده‌ای در به یاد ماندنی شدن این روز دارد. نوع ماشین عروس و رنگ آن بسیار مهم است. بهتر است سبک و رنگ ماشین عروس را با سبک و رنگ لباس عروس ست کنید.

آیا می‌خواهید همه چیز عالی باشد؟ پس یک ماشین عروس مدرن و شیک می تواند بهترین انتخاب باشد.

آیا از ماشین عروس با طراحی سنتی و کلاسیک خوش‌تان می‌آید؟ می‌توانید از یک بنز یا جگوار قدیمی استفاده کنید.

 آیا ماشین عروس سریع و پرزرق و برق را دوست دارید؟ پس بهتر است از ماشین‌های مسابقه یا ماشینی که سرعت آن زبان‌زد است استفاده کنید.

 آیا به ماشین عروس بزرگ علاقه دارید؟ پس ماشین‌های شاسی بلندی مثل هامر و یا ماشین‌های شش درب برای شما مناسب‌تر است.

 آیا ماشین عروس مدرن و کوچک را ترجیح می‌دهید؟ ماشینی مدرن، شیک و استاندارد را انتخاب کنید که قابل اطمینان باشد.

آیا از ماشین عروس عجیب و غریب خوش‌تان می‌آید؟ ماشین‌ها نامتعارف زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها به عنوان ماشین عروس استفاده کنید. اما معمولا این نوع از ماشین‌ها را نمی‌توانید در مراکز اجاره ماشین عروس معمولی پیدا کنید. پس در انتخاب ماشین عروس به این نکته نیز توجه کنید.

قبل از امضای قرارداد اجاره ماشین عروس حتما از نزدیک آن را ببینید. شرکت‌های اجاره‌ی ماشین عروس استانداردهای متفاوتی دارند و ماشین‌های آن‌ها نیز از لحاظ استاندارد و وضعیت متفاوت هستند. معمولا اتومبیل‌هایی که در پارکینگ نگهداری شده‌اند کیفیت و شرایط بهتری دارند.

هنگام اجاره‌ی ماشین عروس حجم لباس عروس و فضایی که درون ماشین اشغال می‌کند را مد نظر داشته باشید. علاوه بر رنگ و سبک ماشین عروس، باید مقدار فضای داخلی آن را نیز در نظر داشته باشید. اگر لباس عروس بلند و حجیم است، باید ماشینی با فضای بیشتر انتخاب کنید. نشستن در یک ماشین عروس کوچک ممکن است باعث چروک شدن لباس و حتی خراب شدن روز عروسی‌تان شود.


برای برگزاری مراسم عروسی از قبل ماشین عروس انتخابی خود را رزرو کنید.


چگونه قرارداد ببندید

ماشین عروس انتخابی خود را از قبل رزرو کنید. همان‌طور که می‌دانید در برخی مواقع از سال و برخی تعطیلات سال درخواست برای ماشین‌های اجاره‌ای زیاد است. به همین دلیل بهتر است که از قبل ماشین مورد نظر خود را رزرو کرده باشید. بهتر است با مشخص شدن روز مراسم عروسی این کار را بکنید.

 مطمئن شوید که ماشینی که انتخاب کرده‌اید در روز مراسم عروسی تنها به شما اختصاص داده شود. بسیاری از مراکز اجاره‌ی ماشین عروس تنها یک یا دو ماشین دارند و سعی دارند که در ایام شلوغ از همین تعداد کم بیشترین درآمد را داشته باشند. ممکن است ماشینی که شما انتخاب کرده‌اید قبل یا بعد از مراسم عروسی شما به افراد دیگری نیز اجاره داده شده باشد. این موضوع می‌تواند باعث دردسر برای شما شود مخصوصا در صورتی که ماشین عروس با تاخیر به شما تحویل داده شود و یا بلافاصله بعد از اتمام مراسم عروسی از شما پس گرفته شود. بدین ترتیب شما نمی‌توانید کوچک‌ترین تغییری در برنامه‌های خود اعمال کنید. مطمئن شوید که در قرارداد ذکر شود که ماشینی که انتخاب کرده‌اید در روز مراسم عروسی تنها در اختیار شما خواهد بود.

قرارداد را با دقت بخوانید. قبل از امضای قرارداد مطمئن شوید که همه‌ی بندهای لازم اعم از مسافت، مدت زمان اجاره، ماشین عروس قدیمی اجاره ای ، هزینه و هر آن‌چه که برای روز مراسم عروسی لازم است در آن قید شده باشد. اگر بعضی از بندها را نفهمیدید بهتر است از طرف مقابل‌تان در آن مورد سوال کنید. البته بهتر است شخصی که با این مسایل آشنایی بیشتری دارد را همراه خود داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.