قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مناسب ترین هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی می‌تواند از یک نایلون تبلیغاتی نامیده شده الی گرانترین ساعت‌ها و حتی خودرو. بهترین هدیه تبیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، مثلا از هدیه‌ای که روی میز شغل و یا ساعتی که روی مچ دست بسته می‌شود می‌توان نام برد که از پر بازدیدترین هدایای تبلیغاتی می‌توانند باشند.


هدیه تبلیغاتی


محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه چهره می‌گیرد. لزوما کبیر بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی  نمی‌تواند علت بر کارآ بودن آن هدیه داشته باشد . مثلا حتی یک خودکار  تبلیغاتی حقیر می‌تواند در این مقوله از یک کیف گرانقیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.


انواع هدیه تبلیغاتی یا Promotional


هدیه تبلیغاتی چیست ؟


شما با عرضه تبلیغات ، کالا  و  خدمات خویش را  به آنها  معرفی میکنید. به این ترتیب  بر اثر  تلاش های شما  آنها  مجبور نیستند برای تهیه مطالبات و نیازهایشان به دردسر بیفتند.با ارائه هدایای تبلیغاتی شما به مشتریان یادگاری های کاربردی  را  هدیه می دهید که  میتوانند با حفظ و حفاظت و کاربرد  پیوسته از آنها کالاها ، خدمات و اسم و اثر تجاری شما را همش به یاد داشته باشند.

هدیه تبلیغاتی چیست؟-What is Promotional Packages

ما میدانیم که همگی مشتریان اعلان های چاپی و نامه های تبلیغاتی شرکت ها را نزد خویش نگه نمیدارند،اما ارائه ی مثلاً  یک جاکلیدی کوچک یا پیکان مموری… که اطلاعات تماس شما برروی ان درج شده باشد میتواند در تمام طول سال شما را در نزدیک ترین حالت ممکن به مشتریانتان نگه دارد.


انواع هدیه تبلیغاتی:


خودکار، روان نویس و جاسوئیچی  تبلیغاتی: این دو گونه از ارزانترین و قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی هستند که الی مدتی در دست مشتری باقی می ماند و پس از آن دور انداخته می شود. حداکثر موعد به کارگیری آن یکسال می باشد اما برای تبلیغات اختصار مدت، تبلیغ در نمایشگاه ها و تحویل به عموم  بسیار مناسب است و می توان بصورت مفصل فرآوری انجام داد.

نمونه ی جاسوئیچی تبلیغاتی MDF را در اینجا تماشا کنید:


لیوان، کیف دستی، موعد و ساعت: هدایای تبلیغاتی مناسب فروشگاه ها و مغازه های معتبر است که بیشتر به مشتریان ثابت تقدیم می شود. این مشتریان که قبلاً هم از شما خرید کردند، شما را با این هدایا به یاد خواهند داشت. بیشینه سررسید بهره‌گیری ی این هدایا سه سنه است.

انواع هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی پیکر و کیف: پسندیده تقدیر و سپاسگزاری و همایش ها و جشنواره ها می باشد.


هدیه تبلیغاتی پیکان مموری: پیکان مموری در دو گونه معمولی و سفارشی جهت هدیه یه مشتریان می باشد. پیکان های معمولی همانند کل ی پیکان مموری های موجود در بازار است که اطلاعات کمپانی روی آن حک می شود و فلش مموری سفارشی در قالب های ویژه به شکل لوگوی شما قابل تعبیه است. نمونه ی فلش های سفارشی را در اینجا نگریستن کنید


عمر به کارگیری این هدایا طولانی مدت است و هدیه ای ماندگار خواهد ماند به شرطیکه با کیفیت و حافظه ی خوب باشد و نه مشابه فلش مموری های سفارشی که کمپانی ها فقط برای کلاس کاری فرآوری می کنند و برایشان مهم نیست که مشتری یک روز کاربرد می کند یا یک ماه!


هدیه های تبلیغاتی و تاثیر آنها بروی برندینگ

ساعت و ست های چرمی و فلزی: از سری هدایای تبلیغاتی لوکس هستند که کارخانجات و کمپانی های بین المللی برای مدیران شرکت های همکار خویش در تعداد اندک فرآوری می کنند.


هدیه تبلیغاتی مالتی مدیا: نماهنگ ها و سی دی های مالتی مدیا جهت معرفی خدمات یک شرکت، فروشگاه و کارخانه جاسازی می شود و معمولاً در نمایشگاه ها به عموم  تحویل دیتا می شود

هدایای تبلیغاتی خاص: هدایای تبلیغاتی خاص معمولاً برای کارمندان و همکاران یک شرکت جاسازی و فرآوری می گردد. عمر استفاده از آن طولانی و در چهره استفاده برای مشتری، می تواند ساده تر و کم هزینه تر تولید شود

چرا هدفون های USB-C هیچ‌گاه به مقبولیت عمومی دست نخواهند یافت

پس از حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران به آن مواجه هستند، نبود هدفون‌های سیمی مناسب با درگاه USB-C است. البته اکثر شرکت‌هایی که اقدام به حذف جک هدفون از گوشی‌های خود می‌کنند، به کاربران پیشنهاد می‌کنند از هدفون‌های بی‌سیم استفاده کنند. اما با استفاده از هدفون‌های بی‌سیم، یک ابزار دیگر به لیست ابزارهایی که باید به‌طور مرتب شارژ شوند اضافه می‌شود؛ همچنین اگر از هدفون خود برای اتصال به دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌کنید، باید دردسرهای مربوط به متصل نشدن هدفون به برخی ابزارها را هم به جان بخرید.

هدفون‌های سیمی که به درگاه USB-C متصل می‌شوند، پاسخی بی‌نقص و منطقی برای حل دردسرهای حاصل از حذف جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هستند؛ دردسری که خودِ ما بر خود تحمیل کرده‌ایم. اگرچه برخی کاربران گوشی‌های اندرویدی و همچنین کاربران لپ‌تاپ‌های جدید از درگاه USB-C به‌عنوان درگاه صوتی دیجیتال استفاده می‌کنند؛ اما هدفون‌های USB-C در بازار به‌عنوان کالایی کمیاب و گران‌قیمت تلقی می‌شوند. بدتر این‌که به‌نظر می‌رسد قرار نیست این وضعیت تغییر کند.

در ادامه با دلائل اصلی عدم مقبولیت عمومی هدفون‌های USB-C آشنا می‌شویم و خواهیم دانست که چرا این هدفون‌ها هیچ‌وقت به گزینه‌ای فراگیر تبدیل نخواهند شد.

جک هدفون گلکسی اس ۹ / Galaxy S9 Audio Jack

سامسونگ و اپل علاقه‌ای به این هدفون‌ها ندارند

واضح‌ترین دلیلی که راه پیشرفت را بر هدفون‌های USB-C سد کرده، این است که دو غول دنیای گوشی‌های هوشمند، سامسونگ و اپل، به این هدفون‌ها علاقه‌ای نشان نمی‌دهند. هرچند آیفون‌های اپل فاقد درگاه صوتی ۳.۵ میلیمتری هستند؛ اما در گوشی‌های هوشمند اپل، خبری از درگاه USB-C هم نیست. سامسونگ نیز همچنان به درگاه ۳.۵ میلیمتری وفادار مانده‌ است؛ از این رو، کاربران گوشی‌هایی همچون گلکسی اس ۹ و آیفون ۱۰، نیازمند به استفاده از هدفون‌های USB-C نخواهند بود.

تنها راه‌کار ممکن روی آوردن به ارتباط بی‌سیم است

اگر سامسونگ تصمیم می‌گرفت به استفاده از درگاه آنالوگ ۳.۵ میلیمتری پایان دهد، ممکن بود شرایط به نفع هدفون‌های USB-C تغییر کند؛ اما دست کم در حال حاضر، با توجه به بی‌علاقه بودن دو برند محبوب دنیای موبایل به این هدفون‌ها، ستاره‌ی بخت آن‌ها کماکان تیره خواهد بود. در هر صورت، اگر تولیدکنندگان لوازم جانبی بخواهند هدفون‌هایی تولید کنند که هم با محصولات سامسونگ و هم با محصولات اپل سازگار باشند، تنها راه‌کار ممکن روی آوردن به ارتباط بی‌سیم (بلوتوث) است.

USB-C مجانی نیست

در جریان نمایشگاه CES، در گفتگو با برند Jabra از آن‌ها پرسیدیم که چرا برای شارژ هدفون بی‌سیم Elite 65t خود از درگاه قدیمی میکرو-یو‌اس‌بی استفاده می‌کنند. آن‌ها در پاسخ گفتند که این انتخاب به هزینه‌ها مربوط می‌شود. Jabra می‌توانست برای شارژ هدفون‌ خود از درگاه USB-C استفاده کند. چنین چیزی کار را برای افرادی که از گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌های دارای درگاه USB-C استفاده می‌کنند ساده‌تر می‌کرد؛ چرا که تنها با حمل یک شارژر USB-C می‌توانند هم گوشی و هم هدفون خود را شارژ کنند. اما از طرف دیگر، چنین کاری موجب افزایش قیمت هدفون Elite 65t شده و باعث می‌شد این محصول در رده‌ی قیمتی بالاتری قرار گیرد.

USB-C Headphone / هدفون USB-C

هدفون Elite 65t محصول Jabra

Jabra تنها شرکتی نیست که به چنین دلیلی همچنان از درگاه میکرو یو‌اس‌بی استفاده می‌کند؛ چنین موردی توسط دیگر تولیدکنندگان نیز مطرح شده است. حتی برندی مانند Bang & Olufsen که کمتر به مسئله‌ی کاهش قیمت اهمیت می‌دهد نیز از عامل هزینه به‌عنوان دلیل استفاده از شارژرهای میکرو یو‌اس‌بی برای هدفون بی‌سیم Beoplay E8 یاد می‌کنند.

USB-C Headphone / هدفون USB-C

هدفون Beoplay E8 محصول Bang & Olufsen

در جریان نمایشگاه کامپیوتکس، سینپتیکس از دانگل سنسور اثرانگشت خود با نام PQI My Lockey پرده‌برداری کرده بود که از درگاه USB-A استفاده می‌کرد. این ابزار که بیشتر مشتریان تجاری را هدف قرار داده بود، امکان شناسایی فوق‌امن را از طریق اسکن اثرانگشت در ویندوز ۱۰فراهم می‌کرد. وقتی از گادفری چنگ، معاون سینپتیکس، پرسیده شده که به چه دلیل نسخه‌ای از این حسگر با پشتیبانی از درگاه USB-C معرفی نشده است، وی اظهار داشت که استفاده از این درگاه، موجب افزایش ۲۵ درصدی قیمت محصول می‌شد و در نتیجه قیمت این حسگر از ۱۰۰ دلار به ۱۲۵ دلار افزایش می‌یافت.

بلومبرگ: اپل درصدد عرضه AirPower در ماه سپتامبر است

پد شارژ بی‌سیم AirPower اپل نخستین بار در سپتامبر سال گذشته به همراه آیفون ۸ و آیفون ۱۰معرفی شد و قرار بود در بازه‌ی زمانی نامعلومی در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. اکنون با گذشت نزدیک به یک سال، این محصول هنوز به بازار راه پیدا نکرده است. بنا به گزارش بلومبرگ، اپل قصد داشت فروش این وسیله‌ی جانبی را در ماه ژوئن آغاز کند؛ اما عرضه‌ی آن به‌دلیل مشکلات مربوط به گرمایش بیش از حد به تاخیر افتاد. AirPower بسیار پیچیده‌تر از یک پد شارژ Qi استاندارد است. گزارش بلومبرگ می‌گوید که این پد در واقع نسخه‌ای ابتدایی از iOS را اجرا می‌کند؛ در نتیجه می‌تواند انرژی و جریان برق را مدیریت کند و با دیگر دستگاه‌های iOS از جمله اپل واچ و ایرپاد‌هایی که روی آن قرار گرفته‌اند، ارتباط برقرار کند.

اپل قصد دارد درنهایت درگاه‌های بیشتر از جمله درگاه شارژ را از آیفون حذف کند. این ایده در جریان توسعه‌ی آیفون ۱۰ مطرح شد؛ اما از آنجایی که شارژ بی‌سیم همچنان در مقایسه با کابل شارژ سریع، سرعت پایین‌تری دارد، انجام این کار در آن زمان امکان‌پذیر نبود. اکنون خبر می‌رسد که آیفون‌های ۲۰۱۸ برای نخستین بار به همراه شارژر سریع در جعبه‌ی محصول عرضه خواهند شد. هرچند واضح است که تولید AirPower با دشواری‌هایی مواجه شده؛ اما ظاهرا تا عرضه‌ی آن زمان زیادی باقی نمانده است. بلومبرگ می‌گوید برخی از مهندسان هم‌اکنون در حال استفاده از این پد شارژ در دفاتر شخصی خود هستند:

اپل زمان عرضه‌ی دقیق AirPower را در سال ۲۰۱۸ اعلام نکرد؛ اما مهندسان امیدوار بودند که آن را تا ماه ژوئن آماده‌ی عرضه کنند. اما بر طبق اعلام یکی از منابع، هدف اپل اکنون فروش این شارژر تا ماه سپتامبر یا قبل از آن است. به گفته‌ی یکی دیگر از منابع آگاه، در ماه‌های اخیر، برخی از مهندسان اپل فرآیند آزمایش این دستگاه را با استفاده از آن در دفاتر شدت بخشیده‌اند.

آنچه موجب می‌شود که AirPower در مقایسه با شارژرهای Qi امروزی موجود در بازار بسیار پیشرفته‌تر باشد، توانایی آن در شارژ دستگاه‌های مختلف در یک پد واحد است؛ در حالی که شارژرهای Qi فعلی تنها قادر به شارژ یک دستگاه هستند. علاوه بر این، دستگاه مربوطه معمولا باید دقیقا در مرکز پد قرار بگیرد؛ در حالی که برای شارژ دستگاه‌های بی‌سیم اپل می‌توان آن‌ها را در هر قسمتی از پد قرار داد.

Apple AirPower

اپل اعلام کرده است که مشتریان با پد AirPower در یک زمان قادر به شارژ یک آیفون، یک اپل واچ و ایرپاد خواهند بود. پد شارژ اپل در نمونه‌ی نمایشی اولیه حتی قادر به شارژ همزمان دو آیفون نیز بود؛ در نتیجه توانایی شارژ آن تنها به مجموعه‌ای مشخص از محصولات محدود نمی‌شود. این پد همچنین با آیفون ۸ یا آیفون ۱۰، جعبه‌ی شارژ بی‌سیم ایرپاد (که به‌زودی عرضه می‌شود) و اپل واچ نسل سوم سازگار خواهد بود. این پد خودشبا یک کابل لایتنینگ واحد به دو شاخه‌ی روی دیوار وصل خواهد شد.

علاوه بر تاریخ عرضه، بسیاری از دیگر جزئیات این محصول همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اپل قیمت دقیق AirPower و جعبه‌ی شارژ‌ بی‌سیم ایرپاد را هنوز اعلام نکرده است. علاوه بر این، تعداد دقیق دستگاه‌های قابل شارژ نیز کماکان مشخص نیست و ما نمی‌دانیم که آیا می‌توان سه جعبه‌ی شارژ ایرپاد یا سه اپل واچ را همزمان شارژ کرد یا نه.  سازگاری با بند ساعت‌ها نیز از جمله ابهامات این محصول است. به احتمال فراوان، به‌منظور شارژ اپل واچ باید آن را به‌صورت خوابیده روی پد AirPower قرار داد؛ بدین معنی که انجام این کار برای بندهایی که امکان جداسازی راحت آن‌ها از ساعت وجود ندارد، آسوده نخواهد بود.

با قرارگیری هرکدام از دستگاه‌ها روی پد شارژ، گوشی انیمیشنی سه‌بعدی از شارژ دستگاه‌ها و سطح باتری آن‌ها نشان می‌دهد. اپل وعده داده است که سرانجام فناوری چنددستگاهه‌ی خود را با دیگر سازندگان به اشتراک خواهد گذاشت تا ان‌ها نیز بتوانند پدهای شارژی با قابلیت پشتیبانی همزمان از چند محصول بسازند. اپل از لحاظ فنی برای عرضه‌ی AirPower تا سال ۲۰۱۹ فرصت دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت درصدد عرضه‌ی هرچه سریع‌تر این محصول است.

ایرپاد اپل با ویژگی Live Listen در iOS 12، به ابزاری برای کمک به کم‌شنوایان تبدیل می‌شود

در کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC)، نسخه‌ی جدید سیستم عامل iOS 12 معرفی شد. در نسخه‌ی جدید، امکانی به نام Live Listen در اختیار کاربران ایرپاد قرار می‌گیرد. البته کوپرتینویی‌ها در کنفرانس WWDC درباره این سرویس هیچگونه صحبتی نکردند؛ ولی ظاهرا نسخه‌ی جدید سیستم عامل این شرکت، امکان Live Listen را در اختیار کاربران ایرپاد خواهد گذاشت.

Live Listen، به‌عنوان سرویسی جدید توسط کوپرتینویی‌ها در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و با بهره‌گیری از آن افرادی که از سمعک استفاده می‌کنند، می‌توانند از گجت‌های اپلی مبتنی بر iOS برای بهتر شنیدن استفاده کنند. کم‌شنوایانی که سمعک آن‌ها در فهرست سمعک‌های سازگار با گوشی آیفون است، می‌توانند با کمک برنامه سمعک Made for iPhone و فعال‌سازی آن، به‌راحتی در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا با گوشی خود صحبت کنند و صداها را بهتر بشنوند. حال اپل این ویژگی را به ایرپاد تعمیم داده است. 

ایرپاد اپل

در نسخه‌ی جدید سیستم عامل iOS کاربران ایرپاداپل هم چنین امکانی را در اختیار خواهند داشت و در محیط‌های شلوغ، ایرپاد با بهره‌گیری از قابلیت Live Listen به ابزاری برای بهبود شنوایی تبدیل می‌کند.پس از فعال‌سازی Live Listen در تنظیمات آیفون، کاربران قادر خواهند بود از گوشی خود به شکل مؤثرتر و مثل یک میکروفن پرقدرت با قابلیت هدایت صدا استفاده کنند. در این صورت کاربر می‌تواند از ایرپاد در محیط‌های پرسروصدا یا شلوغ مانند رستوران و مراکز تفریحی، به‌راحتی استفاده کند. برای مثال وقتی گوشی آیفون خود را روی میز گذاشته شده باشد، کاربر می‌تواند با استفاده از ایرپاد، سخنان اطرافیان را که از طریق میکروفون آیفون دریافت و به ایرپاد منتقل می‌شود، به‌راحتی بشنود. 

در نسخه‌ی جدید سیستم عامل iOS 12 ایرپاد می‌تواند از امکان Live Listen پشتیبانی کند. اضافه شدن این امکان به ایرپاد بر محبوبیت و جذابیت آن اضافه خواهد کرد. هر چند طی این سال‌ها، ایرپاد از محبوبیت خاصی بین کاربران برخوردار بوده‌ است. به‌زودی همه کاربران و خصوصا افرادی که دارای مشکلاتی در شنوایی هستند، بدون نیاز به خرید سخت‌افزار جدید، می‌توانند از این امکان ویژه استفاده کنند؛ اما نمی‌توان گفت که ایرپاد با کمک امکان جدید Live Listen جایگزین سمعک خواهد شد. بدیهی است افرادی که دچار مشکلات شنوایی هستند برای درمان قطعی، بهتر است ابتدا با پزشک مشورت کنند تا بهترین راهکار را به آن‌ها نشان دهد. 

شیائومی از گیمبال مقرون‌به‌صرفه‌ی Mijia رونمایی کرد

گوشی‌های هوشمند بالارده امروزی، قادر به ثبت تصاویر و ویدیو‌های باکیفیتی هستند که بی‌شک، نیاز اغلب کاربران عادی را جوابگو است. استفاده از تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال و نوری باعث شده شاهد ثبت تصاویری بدون‌ لرزش و قابل‌ قبول باشیم؛ اما اگر قصد دارید کمی پا را فراتر بگذارید و از گوشی برای فیلمبرداری حرفه‌ای استفاده کنید، قطعاً به یک گیمبال نیاز خواهید داشت.

به‌تازگی شیائومی از گیمبال جدیدی برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده است که تحت برند Mijia تولید شده و علاوه بر دارا بودنِ ویژگی‌های جذاب، از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای بهره می‌برد. این وسیله قادر به تطبیق با گوشی‌هایی به ضخامت ۸۶ میلی‌متر و وزن ۲۰۰ گرمی است و به‌راحتی دستگاه‌های مثل هواوی پی ۲۰ پرو و گوگل پیکسل ایکس ال ۲ را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

کاریران این گیمبال می‌توانند با استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن، گوشی هوشمند خود را به هنگام اتصال شارژ کنند. برطبق گفته‌ی شیائومی، در صورت استفاده نکردن از باتری این گیمبال،‌ تا ۱۶ ساعت شارژدهی انجام می‌شود. وزن Mijiaا۴۷۶ گرم اعلام شده است و به همراه یک سه‌پایه در قسمت پایینی عرضه خواهد شد.

براساس آنچه این شرکت چینی بیان داشته است، محصول فوق قادر به تثبیت تصاویر در سه جهت خواهد بود و با اپلیکیشن مخصوص آن می‌توان به ضبط ویدیوی ۳۶۰ درجه یا تایم‌لپس پرداخت. این دستگاه به‌تازگی در چین عرضه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۹۵ دلار تهیه کنند. تاکنون شیائومی هیچگونه صحبتی درباره‌ی عرضه‌ی جهانی این گیمبال موبایل انجام نداده است.