قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ورودی گوگل تضمینی

قیمت صفحه نخست گوگل در هر یک از پکیج های افزایش آمار بازدید علاوه بر بهبود و رشد رنک الکسا رتبه کلمه کلیدی خود را در نتایج گوگل افزایش دهید .با خرید ورودی گوگل مقدار CTR کلمه کلیدی یا تخصصی سایت خود را افزایش و ارتقا دهید و مشتریان کسب کار خود را هدفمند و واقعی افزایش دهید


 


در همگی پلن های سئو آی پی رنک افزایش بازدید گوگل به چهره راستین و تائید 100 درصدی بدست گوگل آنالیز کمپانی گوگل میباشد


 


افزایش ورودی گوگل

تمامی امکانات بی نظیری که در تقدیر افزایش بازدید سایت وجود دارد ، در دسته ورودی گوگل نیز مهیاست و شما می توانید با مشخص نمودن واژه کلیدی دلخواه خود ، کاربران راستین از گوگل و یا دیگر موتورهای جستجو گرفتن نمایید و جایگاه خود را در جستجوی کاربران بالاتر ببرید.


یکی از مهم ترین عوامل کارساز در بهینه سازی سئو و سئو وب سایت شفا رتبه سایت در گوگل ، افزایش ورودی سایت از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو است. از دید گوگل زمانی که این رخداد می افتد یعنی محتوا سایت خرید ورودی گوگل برای سایت شما نسبت به بقیه سایت های جستجو شده برای کاربران مفیدتر بوده است. پس مطمئنا گوگل این ورودی را به عنوان یک امتیاز برای سایت شما ثبت می کند.


از آن جایی که گوگل به عنوان مهمترین موتور جستجوی موجود در اینترنت ، مرجع بسیاری از کاربران وب برای جستجوی مطلب موردنظرشان می باشد ، افزایش ورودی گوگل همواره یکی از دغدغه های اصلی وب مستران به آمار می رود. راه های مختلفی برای بهبود رتبه سایت در گوگل وجود دارد. فرآوری محتوای مناسب ، پروا صحیح و اصولی به مسائل مربوط به سئو و وانگهی تبلیغات هوشمندانه می تواند از عواملی باشد که در افزایش ورودی سایت از موتورهای جستجو کارساز است. اما مسیر دیگری نیز برای این مسئله وجود دارد و آن خرید بازدید گوگل است. مجموعه کلیک اول افزایش ورودی گوگل را به چهره واقعی به همراه امکانات متنوع بازدید برای شما فراهم آورده است.


خرید ورودی گوگل

افزایش ورودی گوگل یگانه از عوامل کارساز در درمان رتبه الکسا نیز به آمار می رود. از آن جایی که گوگل سایت نخست دنیا (و ایران) در رتبه بندی الکسا می باشد ، اثناء گرفتن ورودی از گوگل ، سایت شما به راستی از سایت عدد 1 دنیا ورودی گرفته است. افزایش بازدید گوگل این مسئله در طویل مدت کارایی مثبتی در تفریق رتبه الکسا سایت شما می گذارد. بازدیدهای ارائه شده توسط کلیک اول توسط کاربران واقعی و ایرانی اتمام شده و در تمامی آمارگیرهای معتبر قابل پیگیری و نگریستن هستند. سفارش خرید ورودی گوگل از سئو آی پی رنک اگر برای روزهای بالا انتخاب شود ، کارایی خویش را در مدت زمان دو هفته الی یک ماه خواهد گذاشت.


1-ایجاد حساب گوگل


2-بررسی و آنالیز وب سایت


3-بررسی واژه ها کلیدی


4-سئو وب سایت


5-ارسال بازدید کننده از گوگل


6-افزایش بازدید سایت


قیمت صفحه اول گوگل

در تمامی پلن های صفحه اول گوگل ورودی های ارسالی واقعی و تضمینی بوده و ورودی ها بصورت ریزبین به شمار  کلمات کلیدی  و کشور بازدید کننده سایت میباشد که همگی از طریق گوگل ارسال می گردد .


تمامی آی پی های ارسالی ورودی گوگل تضمینی کاملا یکتا و غیر تکراری می باشند و از طریق  آمارگیر  اکانت گوگل آنالیتیکس شما قابل رهگیری و نگریستن می باشد .

با گزینش سرویس پسندیده خود پس از نخستین بروز رسانی الکسا و یا گذشت 24 ساعت می توانید با مراجعه به سایت alexa.com رشد رنک الکسای سایت خورد را متوجه می شوید

استارت آپ AavGo انقلابی در صنعت هتلداری

رسانه کلیک – درخواست و رزرو اتاق در هتل‌ها ممکن است کمی وقت‌گیر و آزاردهنده باشد، از این رو یک شرکت نوپا موسوم به استارت آپ AavGo تصمیم گرفته برای همیشه به این مسئله خاتمه دهد.

استارت آپ AavGo قصد دارد با آوردن آیپد به هتل‌ها شرایطی را برای ارتباط بین کارکنان و نیز بین مهمانان و کارکنان فراهم کند. با این روش، برای دریافت سرویس اتاق دیگر نیازی به تماس تلفنی یا رفتن به پای میز کارکنان نخواهد بود.

هفته‌ی گذشته، سرویس ارتباط بین کارکنان و میهمانان AavGo به طور رسمی برای پنج هتل شروع به کار کرد. AavGo تا این لحظه فقط ارتباطات بین کارکنان را فعال کرده بود. اما از این پس، مهمانان هتل‌هایی از قبیل The Row Hotel و Hotel Strata می‌توانند با استفاده از تبلت AavGo از داخل اتاق‌هایشان درخواست غذا، خمیر دندان، متکای اضافه یا سرویس نظافت بدهند.

«امرونال دیسای»، یکی از موسسان استارت آپ AavGo در گفتگو با پایگاه اینترنتی TechCrunch اظهار داشت: «ما تلاش می‌کنیم تا نیاز به تماس تلفنی و رفتن جلوی میز را از بین ببریم. اگر مشتری نیاز به سرویس دارد، باید بتواند آن را از روی تبلت اعلام کند».

هتل‌ها برای استفاده از این روش به جز Wi-Fi به ابزار دیگری نیاز ندارند. یکی از رقبای این سرویس مبتکرانه، ALICE است که سیستمی برای مدیریت هتل از طریق یک پلتفرم طراحی کرده و هتل‌هایی مثل Triumph Hotels، Sixty Hotels و Sixty Hotels از مشتریان آن به شمار می‌روند. این استارت آپ در ژانویه گذشته توانست یک قرارداد ۹.۵ میلیون دلاری با Expedia ببندد که مجموعاً ۱۳ میلیون دلار سرمایه برای آن‌ها به ارمغان آورد.

این دو سرویس کاملاً مشابه هم به نظر می‌رسند، اما به گفته «دیسای»، ویژگی متمایز AavGo این است که علاوه بر هتل‌ها، مراکز دیگر نیز تحت پوشش این سرویس قرار دارند. یک تفاوت کلیدی دیگر این است که AavGo خودش تبلت اتاق‌ها را فراهم می‌کند.

هتل‌ها به ازای هر اتاق ماهیانه ۵ دلار به AavGo پرداخت می‌کنند و تا آخر امسال ۵۰ هتل تحت پوشش این استارت آپ قرار می‌گیرند.

گوگل به عرصه پزشکی وارد می‌شود/ تشخیص آسم با میکروفن گوشی

رسانه کلیک – گوگل اخیراً استارت‌آپ سنوسیس (Senosis) را که اپلیکیشن های حوزه سلامت را بدون نیاز به سخت‌افزارهای خاص، در حوزه سلامت طراحی کرده است، خرید.

شرکت گوگل به تازگی استارت‌آپ سنوسیس را خریداری کرده است که در زمینه طراحی اپلیکیشن‌های حوزه سلامت فعال است.

به گفته یکی از دانشمندان دانشگاه واشینگتن، شرکت سنوسیس (Senosis) ابزارهایی ساخته که به تشخیص بیماری یرقان در کودکان کمک کرده و میزان هموگلوبین خون را در بیماران مشکوک به آنمی تنها از طریق دوربین دستگاه اندازه‌گیری می‌کند.

دیگر اپلیکیشن طراحی شده این شرکت، با استفاده از میکروفن‌های موبایل به تشخیص آسم و فیبروزهای کیستیک کمک می‌کند. اگر این اپلیکیشن‌ها توسط مقامات ذی‌ربط تأیید شوند، آن وقت می‌توانند در کشورهای در حال توسعه در تشخیص بیماری‌ها به پزشکان کمک کنند و دیگر به صرف هزینه‌های بسیار از جانب بیماران، هزینه‌های آزمایشگاهی و خرید سخت‌افزارهای مختلف نیازی نیست.

این شرکت کوچک نوپا به گوگل در جهت پیشبرد برنامه‌های سلامت خود در جهان کمک می‌کند.

گوگل در قسمت هوش مصنوعی شرکت خود، بر روی نرم‌افزار تشخیص وضعیت چشم کار می‌کند تا از نابینایی کامل جلوگیری کند.

واکنش استارت‌آپ های هندی در پی رسوایی های اخلاقی در «سیلیکون ولی»

رسانه کلیک – پس از فاجعه های جنسی که در سیلیکون ولی اتفاق افتاد، حالا استارت آپ های هندی به فکر افتادند با وضع قوانین سخت گیرانه و اقدامات بازدارنده از وقوع فجایع مشابه در کشورشان جلوگیری کنند.

استارت آپ های موفق و مطرحی در سیلیکون ولی فعالیت دارند و این منطقه سالهاست که الگو و الهام بخش بسیاری از هندی ها محسوب می‌شود، اما حالا آشکار شدن آزار و اذیت های جنسی توسط افراد سرشناسی مثل دیو مک کلور (از بنیان‌گذاران شتاب دهنده استارت آپ ۵۰۰)، کریس ساکا از استارت آپ لاورکیس کاپیتال و جاستین کالدبک (بنیان گذار استارت آپ سرمایه گذاری باینری) باعث تعجب و حیرتشان شده است.
اما در شرایطی که  آزار و اذیت جنسی و رسوایی های اخلاقی در سیلیکون ولی می‌تازد، در هند نیز کم و بیش اخبار مشابه به گوش می‌رسد. به طور مثال اوایل تابستان امسال بود که ماجرای فساد اخلاقی یکی از کارمندان یک استارت آپ سرگرمی در این کشور لو رفت و البته مدیر اجرایی آن نیز پس از این حادثه استعفا داد. از طرفی، پس از اینکه یکی از بنیان گذاران استارت آپی در زمینه رسانه های دیجیتال به فساد اخلاقی متهم شد، مدیران آن آزار و اذیت های جنسی در محل کار را به شدت محکوم کرده و این پرونده را به کمیته شکایات خود منتقل کردند.
چنین اتفاقاتی هندی ها را بر آن داشت تا برای پیشگیری از حوادثی از این دست، نشست هایی برگزار کرده و چاره ای بیاندیشند. در یکی از این نشستها که با حضور حدود ۲۰۰ نفر از سرمایه گذاران هندی در شهر بنگلور برگزار شد، کریشنا گانش سرمایه گذار مطرح هندی از بروز این اتفاقات اظهار تاسف کرد و اتفاقات تلخ سیلیکون ولی و زیر سوال رفتن محبوبیت و شهرت برخی استارت آپ ها به واسطه انحراف بنیان گذاران آنها را مایه عبرت دانست.

وی اظهار داشت که قوانین جدیدی باید وضع شود و علاوه بر ممیزی های مالی و حقوقی ابتدایی، قوانین و مقررات سخت گیرانه ای در رابطه با امنیت زنان نیز در آن گنجانده شود تا اتفاقات این چنینی مانع از حضور زنان در کسب و کار نشود.
ونی کولا برگزار کننده این نشست در سخنانش گفت که موضوع آزار و اذیت جنسی زنان در استارت آپ های معتبر او را به برگزاری این نشست تشویق کرد. او همچنین از تشکیل انجمنی بزرگ و مهم خبر داد که با درخواست مردم هند ایجاد شده و محلی است برای به اشتراک گذاشتن راه حلهایی درباره مشکل آزار و اذیت جنسی که می تواند باعث تغییرات مثبتی در جامعه شود. این انجمن از طرف استارت آپ های مهم هند حمایت مالی می شود و روند رو به رشدی را پیش رو دارد.


GoGo Van اولین استارت آپ ۱ میلیارد دلاری در هنگ کنگ

استارت آپ هنگ کنگی با نام GoGo Van شرکت ارائه دهنده خدمات لجستیک که وظیفه برقراری ارتباط میان رانندگان ون و مشتریان را برای حمل کالا بر عهده دارد، نخستین سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری خود را با هدف بدست آوردن بازاری فراتر از B2B انجام داده است.

گوگو ون (GoGo Van) و سایر شرکت های همکار مانند Lalamove به عنوان شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل شناخته می شوند، با این حال تعداد زیادی از مشتریان آنها از دنیای کسب و کار هستند.

GoGo Van یک میلیارد دلار برای ادغام با شرکت چینی «سوئون ۵۸» که خدمات رسانی به مصرف کنندگان را به عهده دارد، هزینه کرده است.

«سوئون ۵۸» مالک وب سایت «۵۸» با حدود ۱٫۲ میلیون راننده دارای ۱۰۰ شعبه در شهرهای چین بوده و گوگو ون علاوه بر ۸ شعبه در چین، مراکزی در تایوان، سنگاپور، کره و هند دارد.

شرکت ادغام شده که GoGo Van نامیده شده، با هدف ارائه خدمات این شرکت در مراکز «سوئون ۵۸» و هموار کردن مسیر برای فعالیت «سوئون۵۸» در خارج از مرزهای چین ایجاد شده است.

«استیون لم» مدیر عامل شرکت یک میلیارد دلاری در مصاحبه با وبگاه TechCrunch گفت: «با ادغام این شرکت ها، موقعیت رهبری در چین و برخی از کشورهای آسیای جنوب شرقی و فراتر از آن را خواهیم داشت. همچنین در آینده ۲۰۰ میلیون دلار برای گسترش در دو یا سه بازار جدید سرمایه گذاری شده و در سال ۲۰۱۹ بازار خود را به استرالیا و کشورهای اروپایی گسترش می دهیم.»

برنامه مشترک دیگر، سرمایه گذاری «علی بابا»، شرکت تجارت الکترونیک چینی، از طریق صندوق کارآفرینی  GoGo Van ادغام شده با “سوئون ۵۸” است.

«لم» یادآور شد: «هنگ کنگ نیز با افزایش تعداد شرکت های فن آوری می تواند مقصد بعدی «IPO» یا عرضه اوراق بهادار شرکت به عموم برای اولین بار باشد».