قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

عنوان سئو در وردپرس چیست؟

عنوان سئو در وردپرس همان تایتل صفحه شماست که در افزونه سئو با نام عنوان سئو، مقدار دهی می شود. عنوان گرد از اصلی ترین و تاثیر گذار ترین سنجه های کسب رتبه برای صفحات سایت شما محسوب می شود و امروز برای نوشتن آن تکنیک ها و روش های مختلفی به وجود آمده الی عناوین شما را تاثیر گذار تر و حرفه ای تر کند.


حتما این مطلب را الی انتها بخوانید الی نگاه شما نسبت به عنوان نویسی کاملا تغییر کند!


موضوع این مقاله ما درباره عنوان سئو است و کوشش داریم در آن همه آن چیزی که راجب عنوان سئو به آن نیاز خواهید داشت را در پسندیدن شما قرار دهیم.



بطور کلی عنوان سئو معرف و تایتل صفحه شما در نتایج گوگل است.


هر عبارتی که در عنوان سئو بگذارید، دقیقا به همان شکل در نتایج گوگل دیده می شوید پس زیاد مهم است که در گزینش عنوان بیشترین حساسیت را به خرج دهید.


یک عنوان خوب می تواند کسان زیادی را به کلیک کردن بر روی خویش ترقیب کند و کلا مسبب بروز انقلابی در ترافیک سایت شما شود.


عنوان سئو اولین چیزی است که گوگل وقتی به سراغ شما می آید آن را میبیند و به آن پروا می کند… با رسیدگی آن و در عقیده اخذ برخی قوانین، شخصیت درونمایه را از روی عنوان می خواند.


اما سوژه تنها گوگل نیست، صحیح است که منظور سرانجام ما رسیدن به جایگاه های اول در گوگل می باشد اما بلاخره برای جلب رضایت کاربران هم باید بکوشیم چون قصد اصلی جذاب بودن در نگاه آن ها است نه گوگل!


یک عنوان حرفه ای میتواند از نظر روانشناسی موجب اتفاقات زیاد ویژه ای شود که در پیوستگی به آن خواهیم پرداخت.


عنوان سایت چند کاراکتر باشد؟

اولین سوالی که درباره عنوان سایت یا عنوان سئو به گوش می خورد، اندازه استاندارد آن است چون برخورد با یکسری ارور ها در افزونه سئو وردپرس  باعث اذیت عده شده است که بلاخره چقدر درازا عنوان ما باشد که در بهترین حالت باشیم!؟


سایت moz درازا عنوان سئو را در سنه 2019 از 50 الی 60 کاراکتر نهایتا اعلام کرد که علت این بازه هم حروف کبیر و کوچک در زبان انگلیسی است که مایه ارشد و کوچکتر شدن حجم عنوان می شود.


شما هم بهترین میزان را 50 الی 60 کاراکتر در نظر بگیرید و خیلی هم بر روی طول آن حساس نشوید که حتما این مقدار باشد! چون موضوعات مهمتری از درازا عنوان وجود دارد که باید توجه اصلی بر روی آن ها باشد تا کیفیت عنوان افزایش یابد.


عنوان سئو در وردپرس حالی دارد که در زمان برگزیدن به رنگ های نارنجی و سبز در می آید که در موعد سبز بودن آن، نشان از اوکی بودن شمار کاراکتر های کاربرد شده در آن است.


اما نکته ای را هم درباره این افزونه بگویم که سعی کنید طول عنوان را تا انتها پر نکنید چون تنظیمات این افزونه در زبان پارسی کمی ایراد دارد و تا خاتمه پر کردن آن مایه می شود در نتایج گوگل بخشی از عنوان شما بصورت … نمایش دیتا شود، که این نوعی سستی در عنوان نویسی شما محسوب می شود.


آموزش تولید محتوای سایت

یک بسته ویدیویی کامل در خصوص آموزش فرآوری محتوای سایت از 0 الی 100 کل آن چیزی که درباره فرآوری محتوا به /ان بیچارگی خواهید داشت.


انتخاب عنوان سئو ایده آل

عنوان سئو در گوگل

عنوان سئو در گوگل


برای برگزیدن آرمانی ترین عنوان سئو، معیار هایی هستی دارد که باید به آن ها با دقت توجه نماییم و با در نظر گرفتن آن ها و وانگهی به هزینه دادن حساسیت زیاد، دست به قلم شویم.


1- ببینید مخاطبتان کیست و برای او عنوان بنویسید!

نکته بسیار ساده ای خیلی از افراد به آن به آن توجه نمی کنند و در عقیده گرفتن آن میتواند شرایط عنوانشان را دگرگون کند، همین شناخت بیننده است.


ببینید این موضوعی که الان در در میان گذاشتن آن هستم بکار گیری الفاظی از پیش تایین شده و ثابت نیست که با استفاده از آن بتوانید ذهن کاربر را درگیر خودتان کنید؛ بلکه شناخت است او و گفتگو کردن طبیعی با اوست!


چقدر به کاربرانتان فکر می کنید؟ 


آیا الی به حال خودتان را جای آن ها زده اید که ببینید به راستی در چه حالی هستند؟ چند سال سن دارند؟ تفکرات آن ها چگونه است و چه چیزی هایی آن ها جذب می کند و البته چه چیز هایی آن را دفع؟


این نکته زیاد مهم است. البته که بعضی تکنیک ها از عقیده روانشناسی در همگان کارایی خود را دارد اما شما نمیتوانید کل مطالبتان را هم به همان شکل عنوان سئو بگذارید!


این موضوع میتواند خویش به تنهایی شما را از رقیبانتان جدا کند چون امروز در ایران و سایت های پارسی خیلی به آن توجه نمی شود:


یک جوان به پیگیری عناوین موفقیت، ثروت، حرفه ای تر شدن، ارتقائ سطح و … است.


از طرفی شماری سایر که دانشجو هستند به پیگیری کار می گردند و وعده هایی که مربوط به تحصیل بهتر و معتبر تر باشد آن ها را فراری می دهد.


این در حالی است که تحصیل خوب در یک جای معتبر برای نزاکت آموزان 16 لغایت 18 سال میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.


از طرفی افرادی که سن بالای 40 سال دارند به هیچ وجه نباید با صحبت هایی همانند ثروت و موفقیت به سراغ آن ها رفت چون حس کینه را نسبت خودتان در آن ها به هستی می آورد.


این موارد تنها مثال هایی بود که به شرایط مخاطبانتان اغلب بیاندشید و بدانید که آن ها در چه فضایی هستند و اخ دارند که با چه زبانی با آن ها کلام گفته شود.


2- عنوان مطلب یک سوال جالب باشد!

سوال بطور کلی یکتا از باستانی ترین و موثر ترین انحاء برای شروع یک گفتگو یا در میان گذاشتن یک عنوان است.


عنوان سئو هم می تواند سوال باشد! سوالی که اتفاقا سوال ذهن مخاطب شماست و دقیقا بخاطر آن سوال است که دست به جستجو زده است.


اما اگر میخواهید با سوال عنوان سئو بنویسد، بد نیست نگاهی به این چند نکته هم بیاندازید:


سوالات تکراری سایت های سایر را نپرسید که در این صورت اصلا عنوان سئو شما به چشم نخواهد آمد.

الفاظ چطور و چگونه بیشترین ابتدا کننده جستجو های افراد در گوگل است که میتواند برگزیدن نکوداشتن برای نوشتن شروع عنوان سئو شما باشد.

چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد!؟ این یک عنوان سوالی و البته خاص است که هیچ معنی هم در نگاه اول نمیدهد ولی بدلیل بی همتا بودن در ذهن مخاطب میماند. همانطوری که امروز در ذهم ما مانده است. و البته حتما با سرچ آن لینک اول را خواهد داشت که بهترین برگزیدن برای نوشن عناوینی است که میتواند بازدید برگشتی برای شما داشته باشد.

مهم ترین موضوع در نوشتن عناوینی سوالی، تکراری نبودن آن است که حتما باید به آن توجه ویژه شود که دقیقا شبیه به سایت های دیگر ننویسیم؛ هر چقدر هم که خوب باشد!


آموزش سئو کلاه سفید

آموزش کل تکنیک های کلاه سفید، راه اول شدن در گوگل بصورت اصولی و استاندارد در صفحه آموزش سئو سایت


3- اعداد در عنوان سئو فوق العاده هستند.

عنوان سایت با عدد

عنوان سایت با عدد


این باره را احتمالا قبلا هم میدانستید یا به چشمتان خورده بود ر=یا در مورد آن خوانده بودید که اعداد میتوانند در عنوان سئو شما معجزه کنند.


یکبار عبارت seo را در گوگل جستجو کنید؛ خواهید که بالای 50 درصد از نتایج صفحه اول گوگل را عناوین شماره دار برپایی میدهند و این پرتو میدهد تاب خودآگاه انسان نمی تواند با این عدد رویارویی کند و با وجود اینکه می داند موضوع چیست ولی باز هم کلیک می کند.


این مورد میتواند انتخاب شما برای 50 درصد عنوان سئو های سایتتان باشد که از عدد استفاده کنید تا از نظر روانشناسی بیشتر کلیک شوید.


به همین سادگی!


4- استفاده از تاریخ و سال در عنوان سئو

اینکه من بگویم content lenght 2019 یعنی بروز ترین و جدید ترین اطلاعات درباره اندازه عنوان را برای شما آورده ام که دقیقا بیچارگی شماست.


شاید این مقدار در سال 2018 و 2017 هم همین عدد بوده اما کابر و البته خویش من ترجیح میدهم بر روی 2019 آن کلیک کنم الی با خیال راحت جدید ترین اطلاعات را بدست آورم.


این باره تکنیکی است که بهترین سایت های خارجی هم متعلق به سهم میگیرند تا کاربران را جذب خویش کنند.


همانطور که در سرنوشت درازا عنوان سئو به آن اشاره کردم که سایت moz با همین عنوان مطلب خود را منتشر کرده بود.


علاوه بر این سوژه بسیاری از کاربران هستند که خودشان حتما 2019 را در انتهای سرچ خود می گذارند و آن که دیگر  نزدیک  ترین کسان برای ججذب بازدید کننده به سایتتان خواهند بود؛ اگر عنوان را به این شکل بنویسید.