قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

نکات مهمی که باید پیش از خرید کیف پول چرم مردانه بدانید

نوع و جنس چرم چه باشد؟

برای خرید کیف پول چرم مردانه باید بدانید که قرار است با چه جنس‌هایی در بازار رو‌به‌رو شوید. جنس چرم روی قیمت و ظاهر آن اثر می‌گذارد:


کیف چرم مردانه دانه‌دار کامل

کیف پول چرم مردانه


اگر قصد خرید یک کیف پول چرم مردانه بادوام و محکم دارید باید به سراغ جنس چرم دانه‌دار کامل بروید. این چرم‌ها از لایه بیرونی پوست حیوان تشکیل می‌شوند و به همین خاطر سرشار از فیبر هستند و امکان تخریب‌شان تقریبا صفر درصد است. در چرم دانه‌دار کامل، تمام خط و خطوط و نشانه‌هایی که روی بدن حیوان وجود داشته دیده می‌شود و در واقع همان لایه محافظ بیرونی پوست بدن حیوان است که در برابر طوفان‌ها و وقایع مختلف دوام آورده است.


پس به راحتی می‌توانید روی کیفیت و استحکام آن حساب کنید. اما این نوع از چرم بسیار گران است و با سنباده‌کشی و براق کردن و… تغییری در شکل اولیه پوست حیوان داده نمی‌شود. به خاطر وجود دانه‌ها و نقش و نگارهای طبیعی پوست در این کیف‌پول‌ها، پوسته‌پوسته شدن در کار نخواهد بود و ظاهر یکدست کیف تا مدت‌ها به شکلی ثابت و بی‌تغییر باقی خواهد ماند.


قیمت چرم دانه‌دار کامل از انواع دیگر چرم بالاتر است و برای ساختن میز و صندلی‌های لوکس یا لباس‌های چرمی گران‌قیمت هم از آن استفاده می‌شود. پس اگر می‌خواهید دست را در جیب‌های مبارک کرده و مبلغی قابل ملاحظه برای خرید کیف پول چرم مردانه بپردازید، به چرم دانه‌دار کامل فکر کنید.


چرم بالادانه

کیف پول چرم مردانه


چرم بالادانه نسبت به چرم دانه‌دار کامل ارزان‌تر است و خط و خطوط و نواقص احتمالی موجود روی پوست حیوان در آن از بین می‌رود.این نوع چرم نازک‌تر از چرم دانه‌دار کامل است و به مرور زمان، رنگ خود را از دست می‌دهد، پوسته‌پوسته می‌شود و هر چند نسبت به مدل‌های دیگر چرم از مطلوبیت بهتری برخوردار است اما در مقایسه با چرم دانه‌دار کامل حرفی برای گفتن ندارد به جز اینکه جای لکه روی آن نمی‌ماند.


چرم گیاهی

کیف پول چرم مردانه


در آماده‌سازی، پرداخت و دباغی چرم گیاهی از مواد شیمیایی و رنگ‌های مصنوعی استفاده نمی‌شود و در عوض از رنگ‌های گیاهی و روغن‌های حیوانی برای پرداخت و تولید چرم استفاده می‌شود که رنگ آن طیف‌های مختلف قهوه‌ای است. چرم گیاهی دوستدار محیط‌زیست است یعنی به دلیل نداشتن مواد شیمیایی و مصنوعی به طبیعت، آسیبی وارد نمی‌کند و حساسیت و ناراحتی‌های پوستی برای شما به همراه نخواهد داشت.


چرم دانه‌اصلاح‌شده

کیف پول چرم مردانه


چرم دانه‌اصلاح‌شده نوع دیگری از چرم است که روی آن دانه‌های مصنوعی قرار می‌گیرد. در واقع، هر گونه عیب و ایرادی که در این چرم وجود داشته باشد با سنباده از سطح پوست پاک می‌شود و برای اینکه زیباتر شود و جلوه خوبی پیدا کند روی آن رنگ می‌زنند. این نوع از چرم نسبت به موارد دیگری که عنوان شد از کیفیت کمتری برخوردار است، قیمت کمتری دارد و البته زودتر شاهد پوسته‌پوسته شدن و تخریب رنگ‌شان خواهید بود.


منبع:

https://www.echantillon.ir/gifts-category/wallet/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.