قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

محتوای سئو شده چیست؟ آموزش نگارش محتوای پسندیده برای سئو

محتوای سئو شده چیست؟ آموزش نگارش محتوای پسندیده برای سئو

یکی از تقسیم های مهم سئو داخلی، داشتن محتوای سئو شده در سایت است. به طور چکیده سئو کردن محتوا به معنی فرآوری و بهینه سازی محتواییست که پتانسیل کسب رتبه بالا در موتوهای جستجو را داشته و می تواند ترافیک زیادی از نتایج جستجو کسب کند.

در این پست می آموزید که چگونه یک محتوای سئو شده بنویسیم و با شیوه های نوشتن محتوای مناسب برای سئو آشنا خواهید شد. وانگهی یاد می گیرید که چگونه به بهینه سازی محتوای سایت برای کاربران و موتورهای جستجو بپردازیم.

برای درک هر چه بهتر معنای محتوای سئو شده، آغاز احتیاج است که ذهنیت حقیقت از اهداف سئو، انواع درونمایه و بهینه سازی درونمایه داشته باشید.

سئو چیست؟ سئو یا Search Engine Optimization به فرایند بهینه سازی وب سایت گفته می شود با این قصد که وب سایت ما بیشترین حضور را در نتایج موتورهای جستجو داشته باشد. فرایند سئو حائز مراحلی است که این مراحل را در حالت کلی می طاقت به سه قسمت سئو داخلی، سئو فنی و سئو خارجی تقسیم بندی کرد. سئو محتوا پایین گردآور ای از سئو داخلی محسوب می شود.

سئو درونی با بهینه سازی عنوان صفحه و هدینگ H1 نخست می شود و سپس تا انتهای محتوای صفحه به طول می انجامد. هدف ما از فرآوری محتوای سئو شده نگارش محتواییست که مطابق با اصول سئو بوده و توسط موتورهای جستجو به نکوداشتن فهم می شود. در عین حال این درونمایه می تواند پذیرش درستی به پرسش کاربر داده و آنها را راضی نگه دارد.

انواع محتوای سئو شده کدامند؟
قبل از اینکه به وضعیت بهینه سازی محتوای سایت بپردازیم، آغاز منظورمان از محتوا را روشن می کنیم. محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. این اشکال شامل، متن، تصویر، ویدئو، صدا، اینفوگرافیک یا ترکیبی از اینهاست.

در حالت کلی انواع مختلف درونمایه عبارتند از:

پست های تارنگار سایت: این فرمت، رایجترین فرمت محتواست. یک پست می تواند ترکیبی از متن، تصاویر و ویدئو باشد. پست می تواند در انواع مطلب، لیست، آموزش، خبر با اطلاعات کلی نوشته شود.
صفحات ثابت: محتوایی که در صفحات ثابت سایت مشابه صفحه در ارتباط با ما هستی دارد.
صفحات محصولات: محتوایی که شامل معرفی محصولات یا خدمات یک سایت می گردد.
صفحات فرود: صفحاتی که به طور ویژه برای کاربرد در کمپین های تبلیغاتی PPC طراحی شده و یا نخستین صفحه ای که کاربر در ورود به سایت با آن روبرو می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.