قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

برخورداری از دانش به روز در سئو

بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجوگری چون گوگل از قواعد خاصی پیروی میکند. یک سئو پیشه حرفه ای فردی است که این قواعد را به نکوداشتن میداند و همگام با جدیدترین الگوریتم های روز گوگل بهینه سازی وب سایت را سپریدن میدهد.

برای بهینه سازی وب سایت ها گاها سئو کاران از اصول و قواعد سئو کلاه سیاه بهره‌گیری میشود که به انگیزه ریسک قرار گیری وب سایت در لیست سیاه گوگل این گونه شیوه سئو توصیه نمیشود. برای اینکه در ارتباط با تفاوت سیاه کلاه سیاه و کلاه سفید اغلب بدانید نوشتار سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه را بخوانید.

در این نوشتار سعی میکنیم به بعضی از مهمترین خاصیت هایی که سئو کاران چیره دست از آنها برخوردارند اشاره کنیم. فلذا تا ته مقاله با ما همراه باشید:

برخورداری از دانش به روز 
یک سئو کار چیره دست علاوه بر چیرگی به اصول و مبانی سئو استاندارد، اخبار و اطلاعات جدید موجود در این پهنه را نیز می بایست پیگیری کند. گوگل بر اساس اطلاعاتی که از مشتریان وبسایت ها توسط می آورد بر پای بست، دربایستن آنها الگوریتم های خود را بروز رسانی می نماید . یک سئو پیشه چیره دست کسی است که بتواند با استفادهاز آزمون و خطا این الگوریتم ها را بشناسد و بتواند سایت ها را بر پای بست، این الگوریتم ها بهینه سازی نماید.


تجربه ی کاربری را فدا نکنید!
یک سئو کار حرفه ای هرگز  استاندارد های تجربه رابط کاربری (UX) را به خاطر سئو از بین نمیبرد. قطعا یکی از عوامل کارایی گذار در طراحی سایت موفق ، تجربه کاربری در آسانی پیشه با تقسیم ها تارنما است.

مهم ترین و تاثیر گذارترین عامل در رشد شما در نتایج گوگل تجربه کاربری می باشد زیرا گوگل بر اساس خوشنودی کاربران از سایت شما شما را در نتایج خود رشد می دهد و محبوبتان می کند . درست است که سئو منجر به افزایش بازدید سایت میشود اما اگر سایت از UX مناسبی برخوردار نباشد نتیجه آن میشود که کاربران به محض ورود به سایت از آن خارج میشوند .


مشاوره در انتخاب واژه ها کلیدی
یک سئو شغل حرفه ای قبل از آغاز فرایند سئو، مشتری را در گزینش واژه ها کلیدی پسندیده سئو ارشاد میکند. این مشاوره همراه با بررسی دقیق رقبا در کلمات کلیدی مثل و وضعیت وضیعت سئو آن ها همراه خواهد بود. 

بنابراین سئو کار با آگاهانیدن کامل از جزئیات پروژه ، پیشه بر روی آن را نخست میکند و چون انتخاب واژه ها کلیدی نیز با آگاهانیدن مشتری سپریدن میشود نتیجه اتمام سئو میتواند برای هر دو طرف اثر دسته تر باشد.


امتحان کنید!
اصول و قواعد زیادی برای سئو وجود دارد که بنا به شرایط برای هر سایت میتوان برخی از آنها را پیاده سازی کرد. وانگهی در میان جنجال از اطلاعات درباره نزاکت سئو قطعا مواردی که صحیح نباشد ممکن است بدست افراد منتشر شده باشد. بنابراین یک سئو کار حرفه ای میتواند در روبرو بنیادین که جدید هستند و یا واقعیت آنها به اثبات نرسیده از دست موزه آزمایش کاربرد کند. 

بهترین روش آن است بر روی وب سایتی که از آن خودتان است موارد مربوط به سئو را پیاده سازی کرده و نتایج آن را رسیدگی کنید . در این حالت است که میتوانید بهترین انحاء را بهتر شناخته و سئو موثری داشته باشید.

سئو کار حرفه ای

صبور باشید !
سئو سایت فرایندی موعد بر است برای دیدن نتایج آن باید صبر و حوصله کافی داشته باشید. برای رویت نتایج راستین کار دست کم بین 3 الی 6 ماه و گاها الی 12 ماه سررسید احتیاج است. پیدا کردن جایگاه واقعی برای صفحات سایت در وب سایت کاری زمان بر است و الی پیدا کردن جایگاه واقعی برای صفحات سایت باید شکیبا باشید در همان سان روند سئو را نباید متوقف کنید.


استراتژی هدفمند 
اگر تنها به این باره اندیشه می کنید که با یکسری از واژه ها در نتایج گوگل رشد کنید و سوداگری خود را رونق دهید کاملا در اشتباهید !!! زیرا دنیای تجارت الکترونیک روز به روز توسعه و پیسرفت میکند و نیازهای و توقعات ملت نیز نسبت به این کسب و کارها تغییر می یابد .

اگر نیازهای مشتریان خود را نشناسید و به سلایق آنها اهمیت ندهید و محبوبیت برند خود را به جستجوی چند کلمه در گوگل یا سایر موتورهای جستجو محدود کنید شک نکنید همیشه چند قدم از دنیای بازرگانی الکترونیک عقب تر هستید . 


شناخت دانش و آداب رسوم ...؟
شاید بپرسید این سوژه چه ارتباطی به سئو پیدا میکند ؟ اما این موضوع دقیقا مفهوم اهمیت به تجربه کاربری را شفاف تر میکند . برای مثال فرض کنید میخواهید یک سایت در مورد اطلاعات در پهنه آشپزی شیراز بسازید حال سئوکاری که پیمان است این سایت را بهینه سازی کند اگر با ادب و روش ها رسوم غذایی در شیراز آشنا باشد قطع به باور بهتر می تواند رضایت کاربران شما را بالاتر ببرد تا سئوکاری که با غذاهای استان فارس آشنایی ندارد . 
ا چقدر آشنایی داشته باشد بسیار اهمیت دارد برای مثال سئو سایت در طهران با سئو سایت در شیراز و یا هرجای سایر از سرزمینمان از نظر الگوریتم ها یکسان است ولی از نظر خوشنودی کاربران آن منطقه و شیوه کاربرد و پاسخگو بودن سایت شما به نیاز های آنها زمین تا آسمان تفاوت دارد .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.