قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو داخلی چیست و چرا اهمیت دارد؟

سئو درونی چیست و چرا اهمیت دارد؟
on site seo که اسم دیگر آن on page seo گفته می شود، فاکتور ها و عواملی که شما باید در تو سایتتان به شغل بگیرید سئو تو سایت گفته می شود، سئو داخلی شامل:

کلمات کلیدی  (Keywords)
تگ عنوان (Title Tag)
تگ های سرفصل
استفاده از لینک های داخلی
بهینه سازی محتوا
ساختار آدرس URL
انتخاب Alt Tag برای تصاویر
طراحی Responsive و سرعت پسندیده سایت
تجربیات اثر دیتا است که سئو داخلی تاثیر بسیار حائز اهمیتی در سئو، رتبه گیری و افزایش ترافیک در موتورهای جستجو دارد. منظور اصلی از سئو داخلی این است که شما درونمایه و کد های  HTML سایتتان را بهینه کنید. در روبرو سئو بیگانه هم هستی دارد که می توانید در نوشتار دیگر سایت مان آن را بخوانید.

تاثیر سئو داخلی بر سایت
اگر سئو درونی نکویی داشته باشید، موتور های جستجو بهتر می توانند سایتتان را فهم کنند، علاه بر این به کاربران کمک خواهد کرد الی محتوای یک صحفه را بهتر بفهمند؛ یعنی فهم صحیح از محتوای شما باید داشته باشند تا سایتتان کاربر پسند باشد.
در ریشه-بن-بیخ یک سئو درونی خوب به موتورهای جستجو می گوید که کاربران این صحفه را بهتر فهم کرده اند بعد ارزش محتوای این سایت بالا است در نتیجه موتورهای جستجو صحفه هایی را که اغلب کاربر پسند و جستجو آن زیاد باشد را در اختیار استفاده کنندگان یا کسان می گذارد.


سئو داخلی سایت و اهمیت آن در رتبه بندی موتورهای جستجو

هدف اصلی سئو درونی به موتور های جستجو و کاربران در موارد زیر کمک می کند:
فهمیدن محتوای تو هر صحفه
تشخیص محتوایتان به عنوان مرتبط ترین مطلب با آن واژه ها کلیدی که باره جستجو پیمان گرفته اند
ارزیابی کردن صحفات به عنوان صحفات قابل دیدن و با ارزش در نتایج موتور های جستجو(SERP)

کلمات کلیدی، محتوا، و سئو درونی سایت
در ماضی بمباران کردن لغات کلیدی در وبسایت مد نظر موتورهای جستجو بوده اما این ایام اینطوری نیست که شما بخواهید با استفاده زیادی از واژه ها کلیدی در محتوایتان بخواهید رتبه نکویی در موتورهای جستجو بگیرید.
اتفاقا اگر این پیشه را بکنید از طرف گوگل پنالتی خواهید شد. امروزه سیاست موتور های جستجو صحفات را بر بنیاد مفهوم شان به کاربران نمایش می دهند، و بیشتر بر روی عبارات همچم با کلمات کلیدی به حساب می آورند. هیچ هنگام سعی نکنید از یک شکل ثابت واژه ها کلیدی، استفاده کنید و از تکرار بیش از مرز آن بپرهیزید.

مهمترین فاکتورهای سئو داخلی از نظر گوگل
مهمترین فاکتوری که مورد تایید گوگل می باشد این است که محتوایتان پیوسته با خواسته کاربر باشد. پس بر اساس این نتیجه گوگل شما باید بعد از نگارش یک درونمایه از خودتان بپرسید، که  آن کلمه کلیدی که گزینش کرده اید با خواسته کاربرتان تطابق دارد یا نه.
یک سیاست کلی در مورد سئو درونی باید داشته باشید، آن این است که تکرار بیش از کران کلمات کلیدی در جای جای صحفه بپرهیزید این به ضرر شماست، شما باید اغلب به دنبال علایق مشتریان یا کاربران تان باشید.
چه چیز هایی را آن ها بیشتر باره تایید پیمان می دهند و به تعقیب چه نوع کلمات کلیدی هستند، بعد به تعقیب واژه ها کلیدی باشید که بتوانید کاربر پسند باشد و کسان را به سوی این نوع لغات کلیدی تشویق کنید.
پیشنهاد ما طبق تجربه و آنچه که دیده و شنیده ایم این است که محتوای با کیفیت بنویسید این برایتان زیاد بسیار در رتبه گیری و افزایش شدامد سایتتان بی اندازه مهم است.

اگر می خواهید سئو درونی نکوداشتن داشته باشید باید محتوای تان ویژگی های ذیل را داشته باشد:
عمیق بودن محتوایتان از عقیده مرتبط بودن: الگوریتم گوگل پاندا محتوای بی ارزش و با کیفیت ذیل را هدف خویش قرار داده، شما باید محتوایتان از نظر عمق دارای خصوصیات احسان باشد که این مایه می شود رتبه نکوداشتن در موتورهای جستجو بگیرید. اگر محتوایتان بی کیفیت باشد گوگل پاندا شما را جریمه می کند، یا به اصطلاح پنالتی خواهید شد.
محتوایتان باید کاربر پسند باشد: هر چقد محتوایتان کاربر پسند USER-FERINDLY باشد ضریب برونرفت کاربر از سایتتان مختصر می شود  از تبلیغات ستوهی دهنده و affiliate links بی جا و غیر مفید بپرهیزید.
منحصر به فرد بودن: به هیچ وج محتوا و مطالب از سایت های سایر را کپی نکنید شاید رتبه بگیرید ولی مطمئن باشید سایتتان پنالتی خواهد شد و نادم خواهید شد کوشش کنید به زبان خودتان با مطالعه و پژوهش در باره مطالب مورد نظر محتوای منحصر به فرد بنویسید.

سئو درونی سایت قابل اعتماد و با ارزش بودن: باید از مطالب با منبع معتبر و با ارزش استفاده کنید، الی کاربران و خوانندگان قابل اعتماد بودن آن را تایید کنند. هر چقدر خوانندگان به مطالب یا محتوایتان اعتماد داشته باشند ضریب بازگشت آن ها به سایتتان افزایش می یابد و این برای سئو سایتتان بسیار سودمند خواهد بود.
محتوایتان باید با اهداف کاربر سازگاری داشته باشد: مطالب سایتتان باید طوری باشد که انتظارات کاربران را بر آورده کند ، یعنی وقتی که کاربر واژه کلیدی که شما انتخاب کرده اید؛ برای مطالب تان جستجو می کند و وارد سایتتان می شود. دقیقا این موقع به قصد خویش واصله و اطلاعات کافی را در باره آن موضوع گرفتن کرده است. بعد باید محتوایتان همگام با کاربرباشد.

فاکتور هایی که در سئو درونی در وابستگی با واژه ها کلیدی نیستند
از بحث واژه ها کلیدی که بگذریم، فاکتورهای دیگری وجود دارد که اگر رعایت شوند در رتبه و بهینه سازی سایت موثرند.
این فاکتورها عبارتند از: لینک های تو صحفه: چه شمار لینک در یک صحفه وجود دارد؟ آیا لینک های داخلی هستند یا خارجی؟ آن لینک ها به کجا اشاره می کنند?

سرعت بارگذاری صحفه
استفاده از داده های ساختاری Schema.org  و دیگر پرتو گذاری ها
ساختار URL
نمایش موبایلی
داده های متا META
تمام موارد بالا به یک چیز اشاره می کنند آن هم این است که شما با به کارگیری این موارد و فاکتورها بتوانید به بازدیدکنندگان خود تجربه کاربری احسان ارائه کنید. یعنی هر چقدر عملکرد صحفه ( از هر دو جنبه های تکنیکی و غیر تکنیکی ) بهتر باشد بهینه سازی داخلی نکویی خواهید داشت.

چطور برای یک صحفه بهینه سازی داخلی اتمام بدهیم
اگر می خواهید بهینه سازی احسان برای صحفه تان اتمام بدهید، باید هم در متن و هم در کد های HTML تغییراتی انجام بدهید.
اگر به تعقیب بهینه سازی داخلی ساییتان هستید به جای احسان آمده اید، در این نوشتار راهکارهایی برای بهینه سازی صحفه داخلی آمده است می توانید با رعایت کردن آن ها بهینه سازی درونی مناسبی را سپریدن بدهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.