قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 32

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مرورگر اج ویندوز 10 را به روش‌های مختلف ریست کنید

مرورگر Microsoft Edge در حال حاضر، یک تازه کار محسوب شده و دارای باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزاری زیادی است. همین امر باعث می‌شود که بیش‌تر کاربران پس از گذشت مدتی از نصب ویندوز ۱۰، با مرورگر اج به مشکل بر بخوردند. این مشکلات می‌تواند مربوط به افت عملکرد، کرش کردن، ظهور تبلیغات غیرعادی و مرموز، نوار ابزار یا صفحه‌های فرعی (پاپ‌آپ‌) باشد. در این حین برای رفع مشکلات موجود، نیازمند ریست کردن (بازنشانی تنظیمات اولیه) مایکروسافت اج خواهید بود.

روش ریست کردن مرورگر مایکروسافت اج مانند سایر مرورگرها نیست. مرورگر اج بخشی جدا نشدنی از سیستم عامل ویندوز 10 بوده و به هیچ وجه نمی‌توان آن را از ویندوز حذف (آن‌اینستال) کرد. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد اما ابتدا باید از روش‌های اساسی و اولیه استفاده کنید.

ریست کردن مرورگر اج از طریق بخش تنظیمات

برای باز کردن بخش تنظیمات مربوط به مرورگر اج، بایستی پس از کلیک بر روی سه نقطه‌ی افقی واقع در گوشه‌ی بالایی سمت راست موجود در پنجره‌ی مرورگر، گزینه‌ی Settings را برگزینید.

در زیر مجموعه‌ی بخش Clear browsing data، ابتدا بر روی عبارت‌های Choose what to clear و Show more کلیک کرده و سپس همه‌ی انواع داده‌های قابل انتخاب را تیک بزنید؛ در نهایت بر روی Clear کلیک کنید. حال باید رایانه‌ی خود را از نو راه‌اندازی کرده و مرورگر مایکروسافت اج را دوباره اجرا کنید.

تعمیر نرم‌افزاری مایکروسافت اج با ابزار سیستم فایل چِکِر

مرورگر مایکروسافت اج از مولفه‌های هسته‌ی ویندوز ۱۰ بوده و یک نرم‌افزار جداگانه نیست. در صورتی که پیغام خطای جاری بر اثر آسیب دیدگی فایل یا موارد مشابه باشد، ابزار System File Checker (سیستم فایل چِکِر) ویندوز ۱۰ قادر به رفع مشکلات مربوطه خواهد بود. برای اجرای ابزار سیستم فایل چکر (sfc.exe) به منظور کاوش کامل سیستم، بایستی بعد از کلیک راست بر روی منوی شروع ویندوز ۱۰، گزینه‌ی (Command Prompt (Admin را انتخاب کرده و دستور متنی “sfc /scannow” را درون آن تایپ و اینتر کنید.

در صورتی که ابزار سیستم فایل چکر در حل مشکل موجود ناموفق بود، می‌توانید با استفاده از دستورهای پیشرفته‌ی (DISM (Deployment Image Servicing and Management این مشکلات را حل کنید. برای آگاهی از این دستورها، باید در دنیای وب جستجو کنید. پس از این کار، رایانه‌ی خود را دوباره راه‌اندازی کنید تا به احتمال زیاد مشکل برطرف شود.

ریست کردن مایکروسافت اج از طریق پاورشِل (PowerShell)

اگر روش‌های یاد شده در مورد مشکل مرورگر اج شما عمل نکرد، احتمالا باید به درون هسته وارد شوید! دستور پاورشلی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، داده‌های هسته‌ی مایکروسافت اج را پاک کرده و دوباره آن‌ها را ثبت (re-register) می‌کند. قبل از انجام این مراحل و به وجود آمدن هرگونه مشکل، باید از سیستم خود نسخه‌ی پشتیبان کاملی تهیه کنید. همچنین می‌توانید اقدام به ایجاد نقطه‌ی بازیابی (restore point) بکنید. این نکته اهمیت زیادی دارد و به هیچ وجه بدون پشتیبان گیری، از این روش استفاده نکنید.

در ادامه، ابتدا به پوشه‌ی موجود در مسیر زیر مراجعه کرده و همه‌ی فایل‌های داخل آن را حذف کنید. بایستی به جای عبارت username موجود در آدرس، نام کاربری ثبت شده در رایانه‌ی خود را تایپ کنید.
(C:\Users\username\AppData\Local\Packages\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe)

سپس بر روی منوی شروع کلیک راست کرده و (Windows PowerShell (Admin را برگزینید. کد موجود در زیر را کپی و درون پاورشل بچسبانید و در نهایت اینتر کنید.
(Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml” -Verbose})

اگر فرآیند با موفقیت به پایان برسد، باید پیامی مانند آنچه که در تصویر زیر می‌بینید را مشاهده کنید.

هنگامی که مرورگر مایکروسافت اج را پس از انجام این کار اجرا می‌کنید، مشاهده خواهید کرد که تنظیمات آن ریست شده و در حالت پیش‌فرض قرار گرفته است. اگر باز هم با هرگونه خطایی مواجه شدید، از فرمان “Get-Appxlog | Out-GridView” برای دریافت لیست اولین وقایع ثبت شده (Log) استفاده کنید. سپس می‌توانید کد خطای موجود در صفحه‌ی ثبت وقایع را یادداشت کرده و از طریق لینک مرکز آموزش MSDN برای حل مشکل مربوطه اقدام کنید.

پاک کردن تاریخچه و کوکی‌های مرورگر سافاری در سیستم عامل OS X

زمان مورد نظر از بین برد. همراه ما باشید تا نحوه‌ی انجام این کار را در مرورگر سافاری سیستم عاملOS X شرکت اپل شرح دهیم.

پاک کردن تاریخچه‌ی وبگردی مرورگر سافاری فقط نیازمند چند کلیک ساده است. در مرورگر safari، روی منوی History کلیک کرده و عبارت “...Clear History” موجود در پایین لیست را انتخاب کنید.

سافاری در پنجره‌‌ای ظاهر شده و از طریق منوی کشویی Clear، به کاربران حق انتخاب داده است؛ به طوری که می‌توان یکی از گزینه‌های the last hour (تاریخچه‌ی یک ساعت گذشته)، today (تاریخچه‌ی امروز)، today and yesterday (تاریخچه‌ی امروز و دیروز) و all history (کل تاریخچه) را برای حذف تاریخچه‌ی وبگردی برگزید. پس از تصمیم گیری در مورد گزینه‌ی مورد نظر، با کلیک روی دکمه‌ی Clear History، می‌توانید تاریخچه‌ی مربوطه را بر اساس اولویت انتخابی، به طور کلی پاک کنید.

در صورتی که قصد پاک کردن صرفا بخشی از تاریخچه‌ی سافاری را دارید، می‌توانید روی گزینه‌ی Show History موجود در منوی History کلیک کرده یا کلیدهای ترکیبی Command + Y را از صفحه کلید رایانه‌ی اپلی بفشارید.

در پنجره‌ی ظاهر شده برای حذف انتخابی تاریخچه، می‌توانید روی تک تک وبسایت‌های مورد نظر کلیک کرده و از دکمه‌ی Delete برای حذف کردن آن‌ها استفاده کنید یا می‌توانید با نگه داشتن دکمه‌ی Command و کلیک روی موارد انتخابی، کلید Delete را از صفحه کلید برای حذف آن‌ها بفشارید.

همچنین می‌توانید با انجام تنظیماتی، تاریخچه‌ی مرورگر سافاری را به طور خودکار پاک سازی کنید. پس از باز کردن پنجره‌ی تنظیمات سافاری با استفاده از کلیدهای ترکیبی “, + Command”، روی سربرگ General کلیک کنید.

می‌توانید از طریق منوی کشویی Remove History items، یکی از گزینه‌های after one day (بعد از یک روز)، after one week (بعد از یک هفته)، after one month (بعد از یک ماه) و... را برای حذف خودکار تاریخچه برگزینید. با انتخاب گزینه‌ی manually، می‌توانید تاریخچه‌ی مرورگر را به مدت نامحدودی حفظ کنید.

در همان بخش تنظیمات سافاری، بر روی سربرگ Privacy کلیک کنید. سپس دکمه‌ی“...Remove All Website Data” را بزنید.

 

پس از این کار، پیامی تحت عنوان “Are you sure you want to remove all data stored by websites on your computer” ظاهر می‌شود که نیازمند تایید شما برای حذف همه‌ی داده‌های ذخیره شده‌ی مربوط به وبسایت‌ها است. اگر روی Remove Now کلیک کنید، تمامی داده‌ها حذف خواهد شد.

 

در صورت تمایل نداشتن به پاک کردن کلی کوکی‌ها و دیگر داده‌های مربوطه، می‌توانید برای مشاهده‌ی همه‌ی کوکی‌های ذخیره شده، روی دکمه‌ی “...Details” واقع در همان برگه‌ی Privacy کلیک کنید. باز هم می‌توانید با انتخاب فردی یا با استفاده از کلید Command و انتخاب چند موردی، با زدن دکمه‌ی Remove اقدام به حذف موارد مورد نظر کنید. همچنین، می‌توانید با کلیک روی دکمه‌ی Remove All، همه‌ی کوکی‌ها را یک‌جا حذف کنید.

 

به یاد داشته باشید که با انجام این کار، شخصی سازی‌های مربوط به وبسایت‌ها حذف شده و از حساب کاربری همه‌ی آن‌ها خارج خواهید شد (log out). اما در صورتی که نام کاربری و پسورد حساب کاربری مورد نظر را ذخیره کرده باشید یا در صورت استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت رمز عبور، دوباره به راحتی می‌توانید وارد حساب کاربری وبسایت مورد نظر شوید (Log in).

پاک کردن تاریخچه و کوکی‌های مرورگر، صرفا برای آگاه بودن و حفظ حریم خصوصی مفید است؛ زیرا زمان‌هایی وجود دارد که تمایل ندارید دیگران از وبگردی‌ها یا اطلاعات دیگر مربوط به دنیای وب شما آگاه شوند. از طرف دیگر، زیاد ضروری نیست که بخواهید به همه‌ی اطلاعات مربوط به وبگردی‌های گذشته‌ی خود در هر زمان دسترسی داشته باشید.

ترفندهایی برای استفاده از فولدرها و لیبل‌های جیمیل

 شاید جیمیل برای خیلی از کسانی که تازه به این صندوق پستی مراجعه می‌کنند کمی به نسبت سایر صندوق‌های پستی گیج کننده باشد و لیبل‌هایی که در جیمیل هست هم به این سردرگمی بیافزایند. مثلا اگر پیش از این از آوت لوک استفاده می‌کردید، وقتی ایمیلی را به فولدری در آوت لوک انتقال می‌دادید، دیگر در این‌باکس دیده نمی‌شد اما در جیمیل داستان کمی فرق دارد. 

در اکثر مواقع لیبل‌های جیمیل موجب سردرگمی افراد تازه وارد می‌شود. لیبل‌ها به طور کلی مانند فولدرها عمل نمی‌کنند. چون کاربران می‌توانند لیبل‌‌های متعددی را برای یک گفتگو انتخاب نمایند. به خاطر داشته باشید که جیمیل تنها پیام‌های تکی را سازماندهی نمی‌کند و هر پیام اصلی را با تمام پاسخ‌هایش سازماندهی می‌کند.   

در فولدر مبتنی بر کلاینت ایمیل مانند آوت لوک، شما می‌توانید ایمیلی را از فولدر این‌باکس خود انتقال دهید. وقتی مثلا فولدر “شخصی” را انتقال دادید، دیگر در این‌باکس دیده نمی شود، مثل یک شی فیزیکی که در دو جا نمی‌تواند قرار بگیرد، اما در جیمیل می‌توانید هر تعداد لیبلی را که می‌خواهید روی یک گفتگوی جیمیل قرار دهید، به طور مثال لیبل “شخصی” را برای یک گفتگو قرار دهید و این گفتگو هم در این‌باکس و هم در فولدر شخصی دیده می‌شود.

آرشیو ایمیل

اگر هم نمی خواهید در این‌باکس باشد، تنها بر روی دکمه ‌ Archive کلیک کنید. حتی می‌توانید گفتگوی مورد نظر خود را بدون هیچ لیبلی آرشیو کنید. 

 بسیاری از کاربران از لیبل‌های جیمیل مانند فولدر استفاده می‌کنند و جیمیل هم این کار را آسان کرده است. با باز کردن یک ایمیل, نوار ابزار جیمیل مشخص می‌شود که دارای آیکون‌های Move to و Labels هست که با انتخاب  Move to ایمیل به آنجا منتقل می‌شود مثلا به فولدر” کار “و با انتخاب Labels ایمیل در این‌باکس باقی می‌ماند و فقط برچسبی برای مشخص شدن آنکه کجاست در کنارش خواهد خورد.

همینطور اگر پیامی را به لیست لیبلی در سمت چپ بکشید، همین اتفاق می‌افتد. پیامی را به لیبل “شخصی” بکشید تا پبام به آن لیبل انتقال یابد و دیگر در این‌باکس دیده نشود.

 به هر حال شما می‌توانید زیرمجموعه لیبل‌ها را هم مانند زیر مجموعه فولدرها داشته باشید. لیبل را در سمت چپ هایلایت کنید و دکمه کمان رو به پایین را که کنار لیبل قرار دارد را کلیک کنید و سپس Edit را انتخاب کنید. در پنجره‌ای که باز می‌شود، Next label under  را چک کرده و لیبل مناسب را انتخاب کنید.

افزایش ترافیک سایت

۷- به کارگیری اینستاگرام برای افزایش بازدید سایت
همین آغاز میخوام بهت بگم که اگر تلگرام در ایران مسدود فقدان گزینه بهتری برای ارجاع بازدیدکننده به سایت بود. ولی چون مسدود است می رویم سراغ اینستاگرام. هیچ وقت اندیشه نکن که چون تارنما داری باید کل فروش در سایت انجام بشود. مشتری می تواند در همان اینستاگرام محصولش را انتخاب، خریداری و به حسابت پول بریزد. پس تعصبی روی این سوژه نداشته باش که حتما به سایتت مراجعه کنه ولی چون در این مقاله من می خواهم روش های افزایش پیج رنک گوگل  را به شما یاد بدهم میخوام که بیشتر بر روی این سوژه تمرکز داشته باشم لغایت فروش محصولات.

افزایش فالوور در اینستاگرام و هدایت به وب سایت
لینک سایتت را در بیو اینستاگرام قرار بده
لینک یک مقاله در استوری
استفاده از هشتگ پیوسته در هر پست
کپشن اینستاگرامت را در کامنت بنویس
قرار دادن هشتگ در کامنت
فالوو کردن فالوورهای رقبا
انتشار ویدئو + پیمان دادن عنوان برای ویدئو (شانس قرارگیری و ماندگاری در اکسپلور اینستاگرام افزایش پیدا می کند)
روزی ۳پست در اینستاگرامتان منتشر کنید
روزی ۱ تا ۳ استوری قرار بدید
از محتوای رقبا مدل (اروپایی) بگیرید و محتوای بهینه تری قرار بدید
۸- تبلیغات کلیکی گوگل برای بالا بردن بازدید راستین سایت
تبلیغات کلیکی گوگل گرد از کلیدهای میانبر و حیاتی برای افزایش بازدید سایت می باشد. برای اینکار ویزاکارت داشته باشی. چطوری؟ من ۲ سایت را بهت شناسایی میکنم که خدمات ویزا کارت محازی را در اختیارت می گذارند. من این ۲ سایت را معرفی میکنم ولی هیچ مسئولیتی در قبال به کارگیری این سایت ها توسط شما ندارم. سایت ویزا آنلاین و پیمنت ۲۴ که خودم سالهاست از خدماتشان بهره‌گیری میکنم و دائم رضایت داشتم. حال که نوبت به این میرسه که با به کارگیری ابزار کیوورد پلنر گوگل برای خودت کمپین درست کنی و تبلیغات کلیکی خودت را پرکار کنی. طریق پیشه به این صورت است که حساب شما به دلار در گوگل شارژ می شود و سپس شما تعیین می کنید که هر وقت فردی عبارت x و یا y را در گوگل سرچ کرد سایت شما نمایش دیتا شود. اکنون که هر وقت فردی جستجو می کند و سایت شما نمایش داده می شود، اگر بر روی سایت شما کلیک کنید یک مبلغی از حسابی که در گوگل شارژ کردید کسر می شود. یعنی به ازای هر کلیک، از حساب شما مبلغی کسر می شود.

۹- تبلیغات در سایت های مرتبط
سایت های خبری جزء پربازدیدترین سایت ها هستند. شاید در نگاه اولیه به خودت بگی که خب، چون این سایت ها پربازدیدتر هستند اگر تبلیغ را در این سایت ها پیمان بدم اغلب دیده می شود و به نفعم خواهد بود. تعرفه تبلیغات در سایت های خبری بسیار سنگین می باشد و به شما رهنمود میکنم که به جای چنین کاری، سایت هایی را شناسایی کنید که بیننده آن ها می تواند بیننده سایت شما هم باشد. ممکنه بازدید زیاد کمتری نسبت به سایت خبری داشته باشند ولی چون تبلیغ شما در دید کسان قصد قرار می گیرد شانس باره پروا واقع شدن بیشتری دارید و وانگهی خرج تبلیغات به شدت تفریق پیدا می کند. سایت صباویژن یکتا از معتبرترین سایت های مجری تبلیغات در ایران می باشد.

افزایش بازدید واقعی

۱۰- افزایش بازدید راستین سایت با ایمیل مارکتینگ
یار وفادار کل بازاریابان اینترنتی، ایمیل مارکتینگ می باشد. تصور کن که افرادی عضو ایمیلی سایتت شده اند. حال که هر وقت به اعضای سایتت ایمیل ارسال میکنی اتفاقی که می افتد این است که یک سری از اعضای ایمیلی که داری ایمیلت را می بینند و مجددا وارد سایتت می شوند. در این حالت بیننده تازه ای وارد سایت نمی شود و همه مخاطب ها افرادی هستند که از قبل با سایتت آشنا هستند و مجددا وارد سایت شده اند. پس چه بسا بپرسی که اینکار چه سودی برای من دارد؟ اینکار مایه می شود که بیننده دوباره به سایت راز بزند و همین قضیه در سئو سایت شما تاثیرگذار است. گوگل نگاه میکنه میبینه آیا مخاطبی که پیشتر وارد سایت شما شده، آیا دوباره به سایت سر می زند؟ اگر سر می زند یعنی این سایت ارزشمند بوده که عده ای مجدد بهش راز می زنند و این کارایی احسان در سئو سایتت داره. درباره ایمیل مارکتینگ هم قبلا یک نوشتار کاربردی و نکویی با عنوان ایمیل مارکتینگ چیست و چگونه با آن پول پارو کنیم؟ نوشتم که می توانی دنبال کنی و کامل متوجه بشی که حکایت بازاریابی ایمیلی چیه.

۱۱- افزایش سرعت سایت
در کناره همه مواردی که دارم بهت میگم الی سایتت با افزایش بازدید روبرو بشه باید خویش سایتت هم بسیتر مناسبی باشه. همه کارها را اتمام بدی لغایت بیننده وارد سایتت بشه اما سایتت دیر بارگذاری بشه همه زحماتت به باد میره. از سرعت سایتت مطمئن شو. چطوری؟ نخستین نکته اینه که باید یک هاست باکیفیت داشته باشی. به نظرم هاست ویژه وردپرس برای شرکت ایران سرور میتونه گزینه مناسبی برات باشه. سرعت قابل قبولی داره و همچنین از لحاظ کدنویسی هم باید کاری کنی که سرعت بارگذاری سایتت درمان پیدا کنه. چطوری؟ با به کارگیری افزونه راکت وردپرس می توانی سرعت سایتت را به طور قابل ملاحظه ای افزایش بدی

پوش کمپین، تکنیک‌ جدید در بازاریابی

ماهیت برخی کسب‌وکارها به گونه‌ای است که همیشه باید کمپین‌های بازاریابی آنلاین را در برنامه‌ی تبلیغاتی خود لحاظ کنند. بسیاری از آن‌ها روی کمپین‌های جستجوی شبکه سرمایه‌گذاری می‌کنند تا نیازهای فعلی بازار را برطرف کنند، به این مدل کمپین‌های بازاریابی پول کمپین (pull campaign) گفته می‌شود. در نقطه‌ی مقابل این روش پوش کمپین (push campaign) قرار دارد که در آن محصول یا خدماتی تبلیغ می‌شوند که نیازهای اولیه‌ی مخاطب را هدف قرار نمی‌دهند.

دلایل زیادی برای بازاریابی به روش پوش کمپین وجود دارد و استفاده از این روش مزایای زیادی برای کسب‌وکار دارد اما اغلب مردم آشنایی چندانی با آن ندارند. در ادامه‌ی این مقاله‌ی این زومیتبه بررسی بیشتر استراتژی‌های پوش کمپین و مزایای آن می‌پردازیم.

۱- استفاده از مزایای بازاریابی گوگل

گوگل مفهومی به نام مخاطبان داخلی بازار تعریف کرده است تا با مصرف‌کنندگانی که در موتور جستجوی گوگل محصولی را جستجو یا مقایسه می‌کنند و همچنین کاربران سایت یوتیوب ارتباط برقرار کند. گوگل مجموعه‌ی گسترده‌ای از مخاطبان داخلی بازار دارد که فعالیت آنلاین& رفتار احتمالی آن‌ها را در آینده پیش‌بینی می‌کند. به‌عنوان مثال کاربرانی که چندین بار از سایت‌های خرید و فروش ماشین بازدید می‌کنند احتمال دارد در آینده ماشین بخرند. مخاطبان داخلی بازار گوگل کمک می‌کنند یک کسب‌وکار عملکرد بهتری داشته باشد و مناسب‌ترین مخاطبان را هدف قرار دهد. درنتیجه ابزار بسیار قدرتمندی است. استفاده از بنرهای تبلیغاتی با رنگ و طراحی مرتبط با صفحه‌ی فرود، اقدام به عمل و محتوای مناسب برای بالا بردن نرخ تبدیل از جمله اقداماتی هستند که هنگام استفاده از مخاطبان داخلی بازار عملکرد بازاریابی را بهبود می‌بخشند.

marketing campaign

۲- درج بنرهای تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها مرتبط

ماهانه بیش از دو میلیون وب‌سایت برای درج آگهی تبلیغاتی خود در شبکه‌ی جستجوی گوگل درخواست می‌دهند. این یعنی کسب‌وکارها می‌توانند به راحتی شرکت‌های مرتبط با محصول یا خدمات خود را شناسایی کرده و آگهی تبلیغاتی خود را در آن درج کنند. همان‌طور که می‌دانید امروزه تبلیغات کلیکی در سراسر اینترنت رواج پیدا کرده‌اند که به ازای هر کلیک مبلغ کمی دریافت می‌کنند و ترافیک ورودی به سایت را بسیار افزایش می‌دهند.  گاهی اوقات سایت‌های پرطرفدار محل کوچکی را به بنرهای تبلیغاتی اختصاص می‌دهند و کاربر شاید با یک نگاه متوجه آن‌ها نشود. این بنرها معمولا هزینه‌ی پایین‌تری برای اجاره دارند.

۳- ساختن کمپین‌های مشابه در گوگل

 ساخت کمپین‌های تبلیغاتی مشابه با نگاه کردن به لیست مخاطبان فعلی و شناسایی کاربران جدیدی آغاز می‌شود که رفتاری مشابه کاربران فعلی دارند. به‌عنوان مثال اگر یک کسب‌وکار لیستی از کاربرانی داشته باشد که وارد وب‌سایت شده‌اند، گوگل با به کارگیری فاکتورهایی مانند رفتار آنلاین کاربران فعلی لیست، کاربرانی با رفتار مشابه را شناسایی می‌کند. کاربران مشابه اگر توسط محتوای مناسب هدف قرار بگیرند& ابزار قدرتمندی خواهند بود. علاوه‌براین فراموش نکنید که برای مخاطبان مشابه باید اهداف مشابه در نظر گرفته شود. در غیر این صورت کمپین بازاریابی شکست خواهد خورد.

marketing campaign

۴- استفاده از خدمات فیسبوک

فیسبوک نیز مانند گوگل خدماتی برای معرفی مخاطبان مشابه به کسب‌وکارها عرضه می‌کند. با این تفاوت که فیسبوک اطلاعاتی در مورد خرید محصولات، استفاده از کارت‌های اعتباری، مراجع خرید، نیازهای فعلی و اطلاعاتی از این قبیل را نیز در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک اطلاعات بسیار ارزشمندی برای رشد و توسعه در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد اما شخصی که بخواهد از این اطلاعات بهره ببرد باید در استفاده از پلت‌فرم حرفه‌ای باشد.

شانس موفقیت پوش کمپین‌ها با استفاده از چهار متدی که بررسی کردیم بالا خواهد رفت. به طور کلی تمام استراتژی‌هایی که از خدمات گوگل و فیسبوک استفاده می‌کنند باید نقطه‌ی ایده‌آل کسب‌وکار را پیدا کنند، مخاطبان مناسب را هدف قرار دهند و از تکنیک‌های بازاریابی مجدد استفاده کنند. پوش کمپین مخاطبان و کاربران جدید را هدف قرار می‌دهد و معتقد است به جای سرمایه‌گذاری روی قشر خاصی از مخاطب باید شانس کسب‌وکار را روی مخاطبان جدید امتحان کرد. در این صورت کسب‌وکار با سرعت بیشتری رشد و توسعه پیدا خواهد کرد.